Tłumaczenia marketingowe – dlaczego ważna jest perfekcyjna znajomość języka i kultury?

Tłumaczenia marketingowe w języku angielskim Czym charakteryzują się tłumaczenia marketingowe? Tłumaczenia marketingowe to rodzaj tłumaczeń, dotyczący przekładu materiałów o charakterze promocyjnym, realizowanych w głównej mierze dla klientów biznesowych. Tłumaczenia tekstów…

Czytaj dalejTłumaczenia marketingowe – dlaczego ważna jest perfekcyjna znajomość języka i kultury?

Jak napisać wiadomość e-mail w języku angielskim poprawną pod względem gramatycznym i stylistycznym .

Pomimo rozwoju technologii i powstawania nowinek ułatwiających komunikację, pod względem częstotliwości użytkowania prym nadal wiedzie stary, sprawdzony e-mail. Z popularnego maila korzystamy na co dzień w pracy w biurze, podczas…

Czytaj dalejJak napisać wiadomość e-mail w języku angielskim poprawną pod względem gramatycznym i stylistycznym .

W jakiej sytuacji tłumaczenia korespondencji firmowej wpłyną na opinię o Twojej marce?

Angielski jest językiem powszechnie stosowanym we współpracy międzynarodowej. Prowadząc działalność gospodarczą o zasięgu międzynarodowym lub aspirując do tak szerokiego zasięgu Twojej oferty, niejednokrotnie spotkałeś się z koniecznością wymiany korespondencji w…

Czytaj dalejW jakiej sytuacji tłumaczenia korespondencji firmowej wpłyną na opinię o Twojej marce?

American English vs. British English czyli podstawowe różnice pomiędzy Brytyjską a Amerykańską odmianą języka angielskiego

Nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, jak bardzo różnorodny jest język angielski. Przyjęło się, że większość użytkowników angielskiego w Europie, dla których nie jest od językiem ojczystym, uczy się…

Czytaj dalejAmerican English vs. British English czyli podstawowe różnice pomiędzy Brytyjską a Amerykańską odmianą języka angielskiego